måndag 5 februari 2024

Ny vecka


Ny medarbetare idag så ny har jag anställt många den senast tiden men det är ju tur att det finns de som vill jobba. Kul också med unga personer som får introduktion av bra medarbetare med erfarenhet. Lunchen intogs hemmavid och även denna dag åt jag taco, nu är jag less på det. Siri var riktigt busig idag när jag var hem.

Dagens middag blev parisare, bröd och potatismos. Riktigt gott!

Har även varit på kondoleansbesök hos vännen som just tappat sin mamma. Bra samtal. 

Målarna har spacklat ännu mer idag och de klistrar remsor av papp över skarvarna. 

Mannen är i garaget och monterar garderobsstommar och jag försöker aktivera en helt galet busig katt. Har även hunnit en sväng till mormors grav då hon idag skulle fyllt 101 år, jag hade med ljus så jag tände ett dagen till ära. 


Inga kommentarer: