torsdag 15 februari 2024

Konferens




Hela dagen har jag suttit på konferens. Vissa delar givande andra inte lika. Fick även veta att min chef, den bästa jag har haft någonsin går i pension till sommaren. Inte helt oväntat och otroligt skönt för henne att efter så många år få förfoga över sin egen tid. 

Handlade lite innan jag åkte förbi sonen, sen hämtade jag ett paket på Tio till tolv innan jag styrde kosan hit. Idag har det varit någon snickare en stund. Vi har även fått veta att golvet är för blött för att påbörja inläggning av golv och klinker så det måste stå och torka ett tag till..... 

Nu är det städkväll och förra veckan eftersom vi åkte till Stockholm så blev det endast toaletten som skurades. Det betyder att våra golv inte är fina, men snart så! Härligt när det är gjort. 

Inga kommentarer: