måndag 19 februari 2024

Fläcktyfus


 Idag har mattläggaren varit här och flytspacklat entrén. Jag har även fått se klinkerplattorna som ska läggas. De är betydligt mörkare än vad jag kommer ihåg. Snickaren har gjort klart tak och väggar i bastun. Sen har målarna varit här så hela huset ser ut som fläcktyfus men en ljus version. Vi har vita spackelprickar överallt! 

Ny vecka på jobbet och det är fullt upp. Har idag gjort klart inför lönesamtal, jag ska hålla i detta trots att jag inte egentligen har riktigt koll på de medarbetarsamtal som tidigare varit men inte med mig. 

Vi har varit hos svärmor idag och det var för igår hanns det inte med något besök då vi jobbade på hela dagen. Mannen har köpt en ny telefon till henne men tyvärr var det fel storlek på SIM kortet, nytt besök i morgon tillsammans med en adapter. 



Inga kommentarer: