söndag 12 juni 2022

Söndag


Var i säng kl 2.00 så jag sov till nära 10 i morse. Sen blev det diskning av glas och lite annat fix. 

Vi hade en väldigt trevlig fest igår med 26 personer, glada skratt och mycket surr. Det är fantastiskt så roligt det är att träffas och umgås efter de 2 år av pandemi som har varit hos oss. Mat och dryck fanns att tillgå och alla var mätta och nöjda. Jag hade fixat en tävling från 1962 till 2020. 4 olika lag tävlade och det var en jämn tävling där lagen hade mellan 50-57,5 poäng. Vid 1.00 åkte de sista hem och vi städade undan bord och stolar ifall att det skulle komma regn. 

Idag har jag varit på gravarna och planterat blommor. Mamma och jag åkte till blomsterhandeln och köpte blommor. Det har varit ytterligare en blåsig dag men sol. Vi har hört åskan på avstånd under eftermiddagen då den var i inlandet.

Imorgon är det planeringsdag för hela skolan så då är det jag igen som håller i det. Har även fixat en föreläsare som kommer och pratar kring genus, och förväntningar på manligt och kvinnligt. Innan denna kommande vecka är över så bli mitt liv betydligt lugnare då alla lärare tar sommarlov.



Inga kommentarer: