lördag 18 juni 2022

Regntunga skyar


Under natten har det regnat som bara den men jag har sovit gott i min säng trots att fönstret var öppet. Idag har det regnat av och till. När vi var klara efter morgonen så åkte vi till Skellefteås omnejd för att kolla in 4 stugor av Jörnträhus som de hade visning på. Vi fick 2 favoriter och de var fantastiska och så bra rumsindelning. Lunch på MAX och där var det mycket folk vill jag lova. Tror hela Skellefteå var på handelsområdet norr om stan.

Ikväll kommer vänner hit för att fira mannen. Det är en överraskning då han tror att vi är bjudna på grillmiddag hos våra stuggrannar. Mitt uppdrag i detta är att se till att han är hemma och det fixade jag med middagsinbjudningen hos Nyströms. Sen ska jag visst koka kaffe också? Blir spännande även för mig att se vad de kommer med, har hört något om ost och vin....gott låter det!

Inga kommentarer: