måndag 13 juni 2022

Planeringsdag


Vaknade och gjorde mig klar så 6.45 var jag på Coop för att köpa fika och frukt till alla. Sen var det fix med ljudet i en kanon i matsalen. Oj vad jag fixar och donar men nu är det klart för denna termin och nu får jag strax pusta ut. Vi har haft en föreläsning kring kvinnligt och manligt och det var så intressant. Tänk vad vi har med oss mycket sedan barnsben. Sen en lunch på Furuborgs matsalar. Jag åkte och köpte blommor till en medarbetare som slutar imorgon. Avtackningen blev stilla och fin. Sen åkte jag till nästa enhet för att träffa dem ett tag.

Massage har jag fått i dag och det är välbehövligt då jag har en del värk i mitt skulderblad. Nu känns det som att jag blivit påkörd av en bil men det ska ju bli bättre om någon dag. Mannen har jobbat länge idag så han kom precis hem då de har så mycket att göra på sitt jobb. Åskan har även idag härjat på avstånd och här blev det någon kortare regnskur av alltihop.


Inga kommentarer: