onsdag 15 juni 2022

Lille lördag


Idag när jag åkte till jobbet så hade de nykterhetskontroll vid Havsbadsvägen. Jag tycker att det är så bra med dessa tester. Mannen fick dessutom göra samma sak vid Grus & Makadam när han åkte hem idag. Många tester blir det....

Hemtjänsten hittade svärmor i sängen i morse men hon hade ramlat i natt. Mest troligt från sängen då nattygsbordet var flyttat och muggen med vatten utspillt på golvet. Hon har rejält ont i bäckenet så det blev ambulans till akuten. Där har den 95 åriga damen tillbringat hela dagen. Fy vilken dag hon har haft. Nu är hon i alla fall inlagd på 2A och vi har varit dit. Hon har väldigt ont och röntgen är gjord men vi har inte fått något svar ännu. Hoppas nu att inget är brutet. Fortsättning följer....

Har vattnat och vattnat i dag för det torkar trots att det inte är så varmt ute. Dagen idag började med sol så jag åkte till jobbet i kortärmat men fy vad jag frös innan jag kom hem idag. Skulle såklart haft med en kofta. Just nu är det 12 grader och mulet. Mannen har klippt gräset och trots att vi har en ruggigt ful gräsmatta just nu så blir det fint när det är nyklippt. 

Inga kommentarer: