onsdag 15 juli 2020

Våfflor

Har idag haft besök från Stockholm, 2 vuxna och 2 barn. Lille Tim var lite rädd och försiktig i början medan Hugo är framåt med mycket energi. Så söta och glada barn. Vi bjöd på våfflor och även mamma och G kom förbi en stund. Så trevligt att träffas en stund. Intensivt och kort. De avslutade med bad i poolen där det är 29 grader så Hugo ville inte gå upp utan han badade länge med sina "puffar" på armarna.


Mannen har klippt gräset och nu börjar det äntligen växt till sig ordentligt.

Vi har badat bastu och då fick jag ett ordentligt magknip som slutade i att jag sprang på toa flera gånger. Inte så kul och dessutom fick jag mattsvettning och svimmingskänslor så jag lade mig på soffan i gäststugan. Tur att det går över snabbt men att mattsvettas är inget som jag rekommenderar någon för det är otrevligt när det bara pumpar svett. Nu är allt lugnt och fint igen och jag dricker vatten och myser framför TV´n.

Inga kommentarer: