fredag 17 juli 2020

55 år

Så har då dagen kommit då jag klivit in in 55 års åldern. Jag vaknade och fick redan då ett paket av mannen och det var linnepåslakan. Jag har önskat mig det ett tag men aldrig provat på det. Alla som har det verkar väldigt nöjda och säger att det är skönt att sova i? Utvärdering kommer att ske om ett tag. Jag har i alla fall tvättat dem så imorgon ska jag renbädda.

Till lunch så kom syster, svåger och syskonbarn med en blomma. Vi fikade och så badade E ett bra tag då det är 29 grader i poolen. Även mannen tog ett dopp så han fick kyla ner sig efter byte av tak till bastun. Nu är det slut på beläggningen så det måste inhandlas mer innan regnet kommer till veckan.

Sen efter ett bra tag så kom mamma o G då hämtade vi även Märta som fick komma och fika. Vädret var bra och solen hade då kommit till altanen där det var lä. 9 m/s gjorde att det blåste på rejält från havet.

Middag med sonen och idag grillade vi en T-bone från Arnemark. Så himla gott! Precis när vi var klara så dök A & U upp med fina rosor. Sonen tog med rester och lite fika och åkte hem. Han lämnade ett otroligt fint brev till mig. <3 p="">
Efter en stund så dök även L o R upp och då flyttade vi till inglasningen då solen hade försvunnit. Där var vi till efter 22 då de åkte hem.

Inga kommentarer: