måndag 30 december 2013

Vardag för många men inte för mig...

Mannen jobbar och han börjar kl 8.30. Alltså är hans väckare ställd på 6.30 och den ringer....vad händer då, jo min man är inte så vaken så det fortsätter och fortsätter att ringa och när han äntligen fattar att han ska slå av den så trycker han knappen åt fel håll och radion som inte är inställd på någon kanal går i gång....brus på hög volym!! Kunde jag somna om?? Oh no, kl 7.00 steg jag ur sängen, frulle och påklädning. Fördelen med det var att jag var hos sonen (som är på jobbet) och hämtade min bil och lite smutstvätt. Nu har jag tvättat 4 maskiner och strax är det också torrt. Har varit på Coop och köpt spetskål, jag kan väl konstatera att det inte bara var jag som behövde köpa mat....herregud så mycket folk. Hummer, oxfilé och annat gott låg det i vagnarna. Tur att jag var ute i god tid och endast behövde komplettera idag! Några ärenden på Kicks och Salong Shi. Sitter just nu och kollar in ett avsnitt av Revenge innan jag ska dammsuga.

Inga kommentarer: