lördag 14 december 2013

Lördag

Jag lovar att dagens bild inte ska innehålla något som har med lucia att göra!! Vaknade 8.20 och då var mannen redan vaken och redo för att åka till Luleå. Hans montering fortsätter ju idag och jag håller tummarna för att allt ska gå bra för honom. Jag har varit på stan och handlat en del julklappar och Åhléns var ett av ställena. 20% på vissa varor och jag hade dessutom en rabattcheck på 15% men de glömde dra en rabatt i kassan. När jag väl upptäckte det så fick jag stå i kö en gång till för att få allting rätt. Inte så kul så här i julklappstider när det är massor med folk i kö men det är bara att andas lugnt och göra det en gång till. Träffade både syster, mor och hennes sambo och dessutom en massa andra personer. Kul med lite julrusch :)

Inga kommentarer: