lördag 28 december 2013

Akuten

Har under ett antal veckor haft domningar i vänster arm när jag lägger mig på kvällen men nu i torsdag och i går så fick jag fler symtom i hjärtat. Inte bra alls, jag vet men jag slår det i från mig. I går kände jag dock att jag nog bör söka hjälp för symtomet som känns som svimning och svettning medan jag inte riktigt får luft. Åkte därför upp till akuten i förmiddags när det inte var speciellt många i kö (2) före mig. Hade såklart ringt vårdguiden först och de bad mig åkte upp eftersom det kunde vara hjärtflimmer. Men icke, jag har ju haft samma symtom för ett par år sedan och då hade jag en revbens upphakning och inflammation i bröstbenet. Mitt EKG visade samma som tidigare, alla värden var bra och det lugnade ju mig. Men jag är såååå trött, varför?? Gick i alla fall hemåt lättad när inget visade på något fel! Har tagit det lugnt och fint idag. Sett på första delarna av Stjärnorna på slottet och julspecial av Downton Abbey, me like!!!

Inga kommentarer: