torsdag 26 december 2013

Tredjedagjul

Kommersen är i full gång här utanför och idag drog det i gång redan kl 10.00. Jag vägrar ju att shoppa i dag och jag låter julen vara lugn och stilla.... Min vän som jobbar på H&M började kl 6.00!!! ja det är sant kl 6.00 i morse fick de listorna på REA sakerna... jag blir rent ut sagt förbannad, Hur viktigt kan det vara att shoppa idag. Låt julen vara fredad från alla kommers!! Har dock tvättat idag så lite nytta har jag i alla fall gjort. Det är så att jag tänkte göra det i morgon men det var fullbokat hela dagen och idag var det ingen som hade bokat så då slog jag till. Har varit till sonen och levererat en julklapp som stod kvar hos mamma, nu är skåpet till micron på plats och taklampan hänger där den ska. Blev ett litet fika där också. Sen kommer han hit för lite mat runt halv 6 och sen ska mina grabbar på bio och se The Hobbit. Jag passar och myser här hemma i stället. Det blir bra det!

Inga kommentarer: