torsdag 19 december 2013

Dan före dag före dan före dan före dan före dopparedan!

Har knappt förstått hur när inpå jul vi är. Har inte alls klart med julklappar och jag har ju lite tid på mig nu när jag snart blir ledig. I morgon blir det film eftersom vår klass har läst över 27000 sidor under tre veckor. Duktigt och nu kommer belöningen. Jag och en kollega ska städa ett förråd i morgon och en annan kollega går till aulan och sitter med under filmen. Vi slutar ju till lunch i morgon så det blir en slapp och bra dag. Snart lov och jag är så förödande trött, vet inte vad det beror på men jag behöver lugn och ro. Inga måsten utan jag ska endast göra det jag känner för. Skulle ju såklart önska att jag hade massor med ork att bjuda hit vänner på middagar och får umgås under trevliga sammankomster men jag tror alltså inte att jag orkar med det. Vila, sova, promenader och att ta det lugnt det blir min julledighet! Stan har haft extraöppet idag och mannen har köpt några julklappar, vi var även ut till Backcity och köpte julklappar till sonen....

Inga kommentarer: