söndag 22 september 2013

Trött

Gick och lade mig halv 1 i går efter vi sett en halv film och jag vaknade 10.15 i morse!! Helt otroligt vad jag sover, känner mig helt slut! Har haft en riktig slappardag idag och det har jag behövt. En promenad har jag hunnit med och det var riktigt skönt. Mannen har målat vidare i garaget och sonen har jobbat så jag har sett i kapp en del serier som jag har spelat in i sommar/höst. Skulle egentligen baka lite eftersom sonen fyller åt till veckan men det får helt enkelt bli en annan dag. I natt har det skett en otäck våldtäkt här, bara några hundra meter i från där vi bor. Så snabbt ett liv kan förstöras av andra helt okända personer. Jag blir så förbannad när jag tänker på det. http://www.pitea-tidningen.se/pitea/polisen-soker-vittnen-efter-anmald-gruppvaldtakt-7869532-default.aspx

Inga kommentarer: