torsdag 19 september 2013

Gratis buss

Hållbarhetsveckan pågår i Piteå så i dag tog vi bussen till stan för att spela bowling. En riktigt rolig timma och kommentarerna var verkligen positiva efteråt. Vi åt dessutom lunch på en av stadens skolor och det var dessutom tacobuffé, helt perfekt! Väl hemma igen fick jag höra att det var den bästa dagen hittills i skolan. Jag är ju Buzzador och idag kom mitt paket!! Doftljus, som lyser med olika färger. Kanske mysigt på kvällen? Jag har redan tänt och just nu märks det knappt då solen skiner utanför.... blir spännande i kväll. Sonen har ätit lunch ute och jag följde med på en kopp te eftersom det är min 2:dag idag. Mest att dricka alltså! I kväll blir det bokcirkel och det är på tiden eftersom vi hade träff i maj tror jag! Redovisning av "Den store Gatsby". Jag så ju dessutom filmen igår så jag har mycket att tycka till om.

Inga kommentarer: