onsdag 4 september 2013

Packad!! :)

Jag har packat och det tog väl ca 5 minuter! Ska inte ha med så mycket saker eftersom jag har för avsikt att shoppa lite också. Nu är det ingen garanti för det brukar vara så att när jag tänker mig att
shoppa så hittar jag inget av intresse. Får se hur det blir den här gången. Skulle verkligen behöva ett par boots.Tjoho så roligt att åka till Amsterdam med tjejerna! Vi åker 9.55 i morgon blir kvar en stund på Arlanda innan vi flyger vidare till Schiphol. Sen får vi söka efter stället där vi ska hämta nycklarna till lägenheten som vi har hyrt. Ligger centralt och verkar jättefin på bild i alla fall. Sen har jag bokat biljetter till Anne Frank huset. Älskar hennes historia och i åk 6 jobbar vi ju en del med det här så det blir roligt att sett det med egna ögon. Sen blir det god mat, drinkar, bra samtal och massor med skratt. Vi hade en fantastisk resa när vi var till Tallin för några år sedan. Jag mådde bra av den resan under lång tid. Blir säkert likadant den här gången.

Inga kommentarer: