måndag 23 september 2013

Ny vecka

Efter en skitnatt så har jag åkt till jobbet och slutat jobbet. Mannen har inte haft det roligt i natt och såklart så har det även berört mig. Har sovit som en kratta och just nu sitter jag och gäspar, men jag känner mig själv och jag kan inte sova nu för då kan jag inte sova i natt. Det gäller att hålla i gång så jag inte blir så trött. Nu är det dessutom så att jag har min :2 dag idag och nu när jag dricker så känner jag mig lite gormig. Har varit på ett möte hör i stan angående jobbet. Efter det var klart så har jag tvättstugan och nu är det tvättat men just nu torkar tvätten. Bra att det snart är klart. Dagens väder, regn, sol, regn, sol och så vidare, det verkar inte kunna bestämma sig riktigt. Hösten är i alla fall här för det var endast 7 grader i morse när jag åkte till jobbet. Nu blir det till att plocka fram lite varmare kläder.

Inga kommentarer: