måndag 9 september 2013

Hemma igen!

Landade sent i går kväll och kom ut hit 23.45. Te med gubben och sen i säng. Har sovit som en kratta i natt och när väckaren ringde trodde jag inte det var sant att jag var tvungen att stiga upp. Kortdag och en del ärenden. Köpte en tårta till morfar trots att jag hade sagt att jag skulle baka en, jag orkade helt enkelt inte göra det. Blir säkert bra i alla fall. Har i alla fall haft en fantastisk resa, precis som jag förutspådde. Många skratt, upplevelser, god mat, bra samtal och bara få vara. Är jättenöjd med allting och jag rekommenderar verkligen alla att åka till Amsterdam. En vacker stad med sina trinda och sneda hus, bra shopping och väldigt god mat. Det godaste jag ätit var på en marockansk restaurang som heter Marouchk (tror jag). Har shoppat lite också, stövletter, blus, bodybutter, tulpanlökar och smink samt massor med goda Duth waffles. Mår perfekt efter den här resan och skulle gärna åka på en ny resa snart igen. Vi pratar om att åka lite längre om något år, hoppas att vi får ihop det så att det blir en ny resa. Vi har så roligt tillsammans så jag blir varm i kroppen när jag tänker på det, sitter liksom med ett leende på läpparna. Vi är olika personligheter som kommer väldigt bra överens.

Inga kommentarer: