söndag 29 september 2013

Söndag

Åkte till stugan i går och levde stugliv. Ni vet stugliv utan måsten, ingen dusch och lunch över elden. Jag plockade även en hel del svamp. Inriktade mig på sandsopp som även kallas falsk murkla. Supergod när den är torkad så svamptorken har fått jobba. Plockade en korg även innan jag åkte hem så den ska jag hämta i morgon. I går så gjorde vi en eld och stekte fläsk och falukorv, en kall öl var verkligen gott till. Vi har plockat i hop och ställt undan sommarmöbler, tömt ur blomkrukor och stängt av vatten och värme. Usch vad trist, det är betydligt roligare att under våren få dra fram allting och börja sommaren. Har hyrt med mig några filmer och som vanligt hade jag redan sett en av dessa, ja ja jag är sämst!!! Vet inte hur många gånger det här har hänt mig men jag kommer alltså inte ihåg om jag har eller inte har sett en film förrän jag börjar att se den. Den här heter Du gör mig galen....ja jag blir galen på mig själv!!

Inga kommentarer: