tisdag 11 juni 2013

Sovmorgon

Mannen är också ledig idag men han hade en massa ärenden att fixa med så han åkte i väg ganska tidigt. Själv har jag tvättat 3 maskiner och eftersom det har friskat i rejält från norr idag har det torkat jättesnabbt! Hade bestämt mig för att putsa fönster och så fick det bli. Nu är ustidan gjord och vid tillfälle ska jag ta även inomhus, fördelen är ju att det kan jag göra även om vädret blir sämre. Sonen kommer hit på lite grillat så jag har marinerat kött och skalat potatis. Favoriten är ju för sonens del hasselbackspotatis. Själv gillar jag gratäng men just nu undviker jag att äta allt för mycket potatis. Grillade grönsaker går precis lika bra för min del. Visar en bild från Svensby Lijden där vi var i går, svensk sommar är bara så vacker!!

Inga kommentarer: