söndag 2 juni 2013

Smatter

Smattrade mot taket när jag somnade och smattrade mot taket när jag vaknade och det kändes helt ok! Vi har ju som sagt var haft högsommar en längre tid så lite regn gjorde mig inget alls, nu har regnet dragit förbi det är drygt 20 grader ute och solen visar sig mellan molnen,en bra dag helt enkelt. VI åkte till morfar i förmiddags och där var det släktträff minsann! Jättepraktiskt att träffa många på en gång för man spar in en massa tid för besök..... Mannen har plockat fram en hel del kartonger från vår flytt som vi bara hade tryckt in på vinden. Inte vidare smart eftersom vi inte riktigt visste vad kartongerna innehöll? Nu har jag gått igenom dem och rensat ut ytterligare, en del kastas, en del till reprisen och sen del ska hem till läggan. Bra jobbat av oss! Ont som satan i örat, eller kanske utanför örat jag vet faktiskt inte riktigt säkert var det värker. Att det värker är jag alldeles säker på i alla fall. Kanske en lite öroninflammation för det kluckar även i örat, tiden lär ju utvisa detta.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Dom säger att det gör ont med öroninflammation, har aldrig haft det i hela mitt "unga liv". Zack var ett öronbarn tills han tog bort polyperna hösten 2009, efter det har han haft det en gång och det var för drygt 3 år sedan.

Krya på dig!

/Lisa