onsdag 26 juni 2013

Det blir en dag på stranden!

Den första stranddagen för i år. Nordliga ostliga vindar är ju perfekt här så temperaturen har gått upp mot 30 grader och jag har njutit! Packade en väska med vatten, vattenmelon, handduk och bok. Tog även med min miniradio så jag kunde höra sommarprogrammet som sändes idag. En 29-årig framåt tjej med många mål i livet. Hon var läkare, forskare, författare och egenföretagare. Skottade lite grus så att släpet blev tomt och avspolat. Det är nu återställt till ägaren. Fick besök av A & E och det blev en hel del surr i den sköna solen på altan. Mannen jobbar kväll även idag och han slutar 22.00 och det är sista kvällen för veckan.

3 kommentarer:

Mestmamma sa...

Vi har också varmt och härligt men i em så tryckande att vi var flera som fick h-värk.

Inget regn ännu så jag tror det uteblir, fast det är bra med regn och på natten kan det gott regna

Efter regn kommer sol :-)

//Lisa

Mestmamma sa...

Vi har också varmt och härligt men i em så tryckande att vi var flera som fick h-värk.

Inget regn ännu så jag tror det uteblir, fast det är bra med regn och på natten kan det gott regna

Efter regn kommer sol :-)

//Lisa

Vissla sa...

Nattligt regn är perfekt, här var det så i natt och man sover så gott när det smattrar mot plåttaket. //Helena