onsdag 5 juni 2013

Bal

I kväll är det bal här i Piteå för våra gymnasiestudenter. Nästa år känner jag en hel del som går ut men i år är det skralt med vänners barn som tar studenten. Mina gamla elever går dock ut i år....tänk vad länge jag har jobbat nu för tiden. Lärare i snart 12 år! Bilden från PT Min bästa väns dotter och en gammal elev till mig, Visst är de fina? Idag har jag och min klass haft sista dagen för denna termin, vi cyklade till badstranden i 10 graders kyla! Som tur var så blev det bättre allt eftersom dagen gick, vårt problem var att vi slutade vid lunch! I alla fall så badade några elever!! Usch och fy så kallt, de ångrade sig efter badet då de stod och huttrade. Prisutdelning på gårdagens skattjakt och det var nöjda elever som hade vunnit. Avslutade dagen med lunch! Nu är det snart sommarlov!!!!

Inga kommentarer: