måndag 10 juni 2013

SOMMARLOV!!!

Nu har jag fått sommarlov och samtidigt med det så försvann solen i ett nafs! Det är nog inget farligt med det utan den lär ju återkomma. Dagen började bra men sen kom det ett åskoväder som där vi var i Svensbyn visade på lite hagel och ett stilla sommarregn. Vi hörde även lite muller men det var helt ok. Förmiddagen satt vi i gruppen och diskuterade vad vi ska gör för att skolan ska bli bra i framtiden. En god lunch på Perudden och sen tillbaka till Svensby Lijda för eftermiddagens arbete i helgrupp. Vad jag förstår så har vissa delar av piteåbygden blivit ordentligt drabbade av ovädret där det har slagit sönder blommor och annat där det dragit fram. Jag är nöjd med dagen och de ärenden som jag uträttat innan jag kom ut hit!

3 kommentarer:

Mestmamma sa...

Sommarlov vi snart ska få.... det dröjer ett tag till för oss men redan nästa vecka må-on tar vi oss en liten tur till Gotland med Kåren - ser fram emot det :-)

/Lisa

Vissla sa...

Jag älskar Gotland, som att vara utomlands fast man befinner sig i Sverige! Så härligt för er. Blir det någon tur upp till Piteå i sommar? //Helena

Mestmamma sa...

Eventuellt en förlängd helg sen i höst men inte i sommar.

/Lisa