lördag 8 juni 2013

Prinsessan Madelens och Mr Chistoffer O`Nelll bröllop

Vilken vacker dag det verkar vara i vår huvudstad för ett kungligt bröllop! Hoppas verkligen att de må leva lyckliga i alla sina dagar. Vi i Sverige är ju förskonade från de allra smaskigaste detaljer med otroheter och andra tråkigheter. De ska ju tydligen leva sitt liv i NY och där lär ju inte trycket vara lika stort på dem. Här var det lite rengskurar mitt på dagen. Vi tog en liten sovmorgon och vaknade runt 10.00. Efter frukost tog jag en promenad/joggingtur och sen när jag kom hem så kom en liten åskskur. Skurade toalett, dusch och det äckliga avloppet! Sen lite dammsugning men här går det ju snabbt eftersom vår stuga är så liten. Besök av mamma och G och det blev ett litet fika på inglasningen. Nu har jag kollat prinsessbröllopet och nu nalkas det middag med grillad lax i foliepaket. Purjo, svamp, chili, lime och grädde på lax. Grillad grön sparris, lök, paprika och tomater grillar vi idag. Gott gott.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Vi var i stan men det är så mkt folk och man ser mkt bättre på TV så jag kikade när jag kom hem och sååå fina :-)

/Lisa

Vissla sa...

Min man sa just att om man skapar ett utseende som räknas som perfekt så måste Madelene kommit väldigt nära! Ja hon är så vacker!!