fredag 14 juni 2013

Otrohet!

TYSKT I TOPP Vanligaste bilarna bland otrogna Audi 22,21% BMW 13,79% Mercedes 8,73% Volvo 7,55 % Volkswagen 5.74% Ovanligaste bilarna bland otrogna Peugeot 0,38% Renault 0,51% Rover 0,53% Skoda 1,05% Hyundai 1,55% Enligt en kvällstidning och en undersökning i Storbrittanien så är de personer som kör Tyska bilar och framför allt Audi de som är mest benägna att vara otrogna. Ha ha jag kör ju Audi på sommaren men inte har det skett för mig i alla fall! Att jag dessutom kör Volkswagen på vintern så måste jag ju ligga pyrt till..... Blir så full i skratt av sådana här undersökningar som inte kan ha så stort underlag till sin förfrågan! Tror inte alls på detta.... Idag är det tråkväder och efter lite ärenden i stan och en del hjälp till sonen som inte mår bra utan har magsjuka så handlade jag och åkte ut hit. Har fryst in midsommarlaxen för att få bort eventuella organismer som ibland kan bo i den färska fisken. Fönster är putsade på insidan. Middag är strax förberedd och jag bad Bo o Märta komma över och äta med oss, det blir lax även idag men den här är ugnsbakad.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Otroligt vilka undersökningar som görs :-)

/Lisa