fredag 1 februari 2013

FEBRUARI!!

Tjoho, nu är vi inne i februari och jag jublar. Nu är det skymning på morgonen när jag åker till jobbet och fram till ca 15.30 är det någotsånär ljust. Härligt! Var hemma strax efter 15 och har tvättat och tvättat och tvättat. Låter som att det går hur mycket tvätt som helst hos oss men det är en vecka sedan sist och dessutom tog jag alla sängkläder och handdukar så det blev många maskiner, nämligen 6 st idag. Vi har fortfarande en del kvar i torkrummet. Har sett På spåret och tyvärr förlorade Haagarna, jag hejade verkligen på den eftersom jag hela tiden sitter och irriterar mig på historiemannen. Hans bisittare hade inget där att göra utan honom....däremot tycker jag att familjen Haag pratar och diskuterar sig fram till ett svar, de är charmiga och kvicka. Helt enkelt bra TV-underhållning. Migränen har härjat även denna dag men just nu hålls den i schack med Immigran. Älskade tabletter som gör livet lite lättare....konstigt att jag tycker så om medicin men dessa hjälper verkligen mig!

Inga kommentarer: