torsdag 28 februari 2013

Torsdag

En riktig regndag, det hör ju inte till vanligheten så här i februaris sista dag. Inget att gör åt men nu är det endast +1 så imorgonen är säkerligen ordningen återställd. Snart har hela lovet gått och det känns som att jag har haft väldigt många måsten trots att jag hade bestämt mig för att inte ha de.... Imorgon tror jag minsann att jag ska ägna hela dagen åt mig själv och det jag vill och känner för. Tog ett par fönster även idag och nu är det klart på utsidan. Vet att det inte är stor ide men just nu är de regn i alla fall. Mannen jobbar kväll och sonen har ätit middag med mig och har nu åkt till Öjebyn för att spela Dangeroons and dragons. Hittade ytterligare några reaböcker på Coop har även varit en sväng till Piteå handel o trädgård i Öjebyn. Hittade ett presentkort som jag fick av överförmyndarnämnden i julas. Köpte körsbärskvistar som precis håller på att slå ut med sina fantastiskt vackra rosa blommor. Även ÖB har fått ett besök i dag för lite påfyllning av hygienprodukter men det slank med en del påskpynt också! Endast 3,5 veckor att jobba sen är det påsk! Det blev ju förresten en femte silvermedalj idag i stafetten, jätteroligt för tjejerna! Åt Norges framgång och guld fanns inget att göra.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Ska kika in på Bokhandeln en snabbis idag, köper sälla böcker nu för tiden utan lånar på bibliotek och framförallt lånar jag MP3 böcker MEN det är roligt med böcker så ... någon "onödig" bok kanske det blir :-)

Påsk .... härligt med lite vårfina färger och god mat.

Trevlig helg
/Lisa