måndag 11 februari 2013

Hårprodukter

Det är minsann inte lätt att hitta rätt i hårproduktsdjunglen! Skäms nästan när jag tar upp detta i-landsproblem. Har köpt en hårcreme för 2 veckor sedan men den passade inte alls för mitt hår blev inte lockigt. Återlämnade den efterson Hårstudion har den fina policyn. Köpte då en dyrare produkt som skulle vara väldigt bra, det är den! Jag har aldrig haft sådana fina lockar som när jag använde Kewin Murphys produkter, problemet är att det luktar skunk! Herrparfym av sämsta sorten...inte kul, jag står inte ut!! Har så idag varit tillbaka med även denna produkt och köpt en ännu dyrare creme som luktar jättegott, dock vet jag ju inte om den ger mig det lockiga hår som jag vill ha...

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Du kan få lite av mina lockar :-)

/Lisa

Vissla sa...

Tack Lisa men jag har så jag klarar mig.....//Helena