lördag 2 februari 2013

Grå

En helt värdelös dag, vinter, grått och lätt snöfall. Det är ju sådant som man inte kan göra något åt om man väljer att bosätta sig i norra delena av Sverige. Men förutom detta trista väder så vaknade jag med en rungande huvudvärk och jag säger det igen Immigran, I love it! Nu har den värsta värken släppt och jag har endast ett tryck bakom ögonen och en lätt molande värk bakom höger öra. Nu går det att fungera i alla fall och jag är nöjd. Mannen har åkt till stugan för att "pula på lite" som han uttryckte det innan han åkte iväg. Sonen har gått i väg till jobbet så jag sitter och kollar lite på Vinterstudion med en dator i knät för att läsa bloggar, tidningar och komma mail. Det kan nog bli en bra dag det här också. Ikväll drar Melodiofestivalen i gång så deltävling ett står på dagens att göra. Vi har som vanligt en interntävling med 2 andra vänner. Fyra personer som tror en massa nu innan tävlingen så vi chansar hejvilt på endast artisterna och så gäller det att ha tur och flax!! Jag har haft det några gånger bland annat i fjol då jag vann!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Känner igen det där med huvudvärk då bla helgen kommer, dvs man slappnar av.

Usch för stress!!

Som du vet så älskar jag också Melodifestivalen och är tävlingsinriktad, har utlyst liknande tävling med några kamrater.
Även på jobbet har jag gjort en liknande tävling.

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på flyt :-)

Hoppas du slipper h-värken resten av helgen.

/Lisa