måndag 18 februari 2013

Födelsedagar

Idag den 18/2 är nog den dag på året då jag känner flest personer som fyller år. Jag känner 5 st om fyller år idag. Jag vet att 26/4 är också en dag då många fyller år men just nu kommer jag inte på hur många det är. Har varit och uppvaktat min svåger på hans 38 års dag. En av deras hundar har fått kennelhosta och jag kan lova att det var inte roligt att höra. Stackars hund, han hostade och hostade tills han kräktes. Har varit på REA idag och jag menar riktig rea, vi jag och mannen har varit och köpt varsin skinnjacka. Min kostade ca 400:- och mannens ca 500:-. Så himla billigt!! Kul att kunna fynda och känna sig nöjd och belåten efteråt. 4 dagar kvar att jobba innan det blir SPORTLOV, oj vad jag längtar och behöver lite ledighet. Tänk en hel vecka med sovmorgon, lata dagar, ta det lugnt, lite långfärdsskridskor runt Fårön. Visst låter det som att jag ska ha en bra vecka? Ett litet problem har dock dykt upp...jag är lite rosslig och sträv i halsen. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu på kuppen. Det får bara inte hända, dricker Kan Jang och äter Esberitox. Några koppar te med honung får det också bli, ska gå och koka en just nu!

Inga kommentarer: