söndag 10 februari 2013

Sköna söndag!

En skön och slapp dag där vi sov länge eftersom vi nattsuddade hos Annica & Thomas i Bergsviken. De bjöd på god mat som vanligt den här gången var det Ädelostgratinerad kycklingfil´e. Riktigt gott kan jag lova, vi surrade drack gott och hade allmänt trevligt. Strax före 1 landade jag hemma i sängen och var då riktigt trött. Att jag sen vaknat utvilad i morse var ju jättebra. Har försökt att fixa årsredovisningen till min huvudman men jag fick inte ihop det hela, måste ta hjälp av överförmyndarenheten i morgon. Mannen jobbar kväll och kommer hem 23.15, sonen slappar med filt och kallingar i fåtöljen. Hockey på TV men tyvärr blir Sverige sist, skidskytte har jag också kolla in mellan det jag springer ner och fixar med tvätten, men där går det ju också väldigt dåligt....just nu har vi inga framgångar alls i sportens värld. Tog en tur till Fårön där Frida har fixat bort de grå!! Härligt att vara endasst brunett igen. I mars är det dags igen innan jag kommer att få vara grå under minst 8 veckor eftersom hon ska använda mig som modell när hon gör den lilla gesällen i slutet av maj. Jag måste då ha 2 cm utväxt som hon sedan ska färga och fixa under överinseende av den som ska examinera och godkänna henne. Nej nu är det dags för tvättstugan igen....

Inga kommentarer: