torsdag 31 januari 2013

Snö, snö och snö

Hurra för att vi bor i lägenhet för här snöar det minsann. Inte kul men i norra Sverige har vi vinter när det är vinter. Vitt och vackert är det men nu räcker det tycker jag. Sonen har jobbat 10 timmar idag så han känner sig trött :), blir lite full i skratt eftersom vi gör det nästan varje dag....det är jobbigt att vara vuxen. Har varit förbi morfar idag och gubben hade varit ut med spark, skönt att bilen fick vila eftersom det inte är så bra väglag ute just nu. Min huvudvärk har kommit idag och det beror på att det är så dags i månaden, bit i hop eller bryt i hop. I bland känns det orättvist att man ska känna så här varje månad. Man kan hålla sig för skratt kan jag lova och det här har resulterat i att jag har ställt in min bokcirkel i kväll. Vi bestämde oss för att åka på ett författarmöte på bibblan men som sagt var för mig blev det inget. Middag blev idag thaigryta som blev god, med Keldas nya sås. Den rekommenderar jag starkt! Alla i familjen gillade det....det händer inte varje dag.

Inga kommentarer: