onsdag 10 maj 2023

Mitt i veckan

 


Startade dagen med att åka till inlandet för möte med andra enheter. Så givande och trevligt sen åkte jag och kollegorna till Sjulnäs för lunch på Millenium. Inte det första ställe jag skulle välja för det ser rent ruffligt ut från utsidan. Något bättre inomhus och helt ok pizza. Sen vidare till enheten för jobb. Avslutade dagen med att åka in till stan för att köpa skor. Jag har så svårt att komma ihåg vad jag hade på mig i fjol. Hittade skor och grönt är temat för vår sommarfest. Hittade en kjol och en byxa till reapris i grönt så nu är det klart med kläder till dess.

Sen lite mat och idag blev det torsk. Gott och nyttigt! Siri är utomhus hela tiden efter vi kommit hem. Hon älskar att upptäcka allt nytt! Idag har det varit jättevarmt +18,5 grader och växlande molnighet. Nu tinar det mycket varje dag. Det är fortfarande lite snö kvar där det legat högar. 

Inga kommentarer: