fredag 5 maj 2023

Fredag


Nu är det helg och med min vecka så blev det en kort arbetsvecka. Idag är jag tillbaka till jobbet med full fart igen! Har varit i båda enheterna och haft elevråd. Men dagens stora händelse är uppdelning i olika grupper inför hösten. Det går oftast väldigt bra men idag var det mycket spänt på en enhet. Det löser sig men det känns konstigt att meddela något och redan innan så är det så upprört. Allt gick bra och det är tur att det finns duktiga pedagoger på plats som tar hand om allting. 

Sen har jag åkt hem och ätit lunch, mannen var redan hemma för att träffa mäklare och få en värdering för lån inför bygget. Inget klart idag men det var en fin dag att visa vår utsikt. Siri har varit utomhus 3 gånger idag och det fina vädret bidrar till att hon tris ypperligt. Jag har suttit ute och läst en bok under ett tag i eftermiddag.

Sen har jag åkt till stan för att träffa en gemmolog för att få några smycken värderade. 

Grillmiddag med hela familjen och det var så gott idag!

Inga kommentarer: