söndag 7 maj 2023

Junta


En mestadels mulen dag men det har ändå varit lite varmare men tyvärr har det även i natt varit minusgrader. Himla vad sakta det går med snösmältningen detta år.

Mannen har tvättat båda bilarna så nu är de fina igen! Jag har planterat lite så att många grödor har fått större krukor dessutom har alla dahlior flyttat ut till växthuset. 

Siri är utomhus och som hon trivs, skönt med Tractive så att vi vet var hon är. Det kommer att behövas än mer när hon börjar ta vidare svängar.

Mamma o G har varit hit på ett litet fika idag. Sen nu under kvällen har jag haft junta med 3 av mina vänner. Jag bjöd på smörgåstårta som jag köpte på ICA och så Pannacotta så jag gjorde det väldigt lätt för mig och det var skönt. Trevligt att träffas och umgås med lite surr och även lite skratt men det var  tyvärr lite tyngre saker som avhandlades idag. Livet livet!

Inga kommentarer: