måndag 22 maj 2023

Hel vecka


Nu går vi in i sista hela veckan för denna termin. Tänk vad det får snabbt när man är i slutet men mitt i så tänker man att det är en evighet till sommarlovet. Men nu är vi här och ser tillbaka på alla händelser. Idag åt jag en arbetslunch på Villan och det var så gott och trevligt. Det gick bra att sitta utomhus i solen.

Sen har det varit ett utbrott magsjuka i förra veckan. Klämdag så det var tur i oturen att det blev just då. Jobb på Annelund en stund under eftermiddagen. Sen hem till Siri som idag har varit ensam ute mellan 11.30-15.30. Mannen släppte ut henne och jag mötte upp en katt som låg på inglasningen och väntade på oss. Sen när jag var hemma och satte mig i fåtöljen så hoppade hon upp och lade sig i knät och somnade. Vilken mysig katt vi har!

Jag har haft möte i kväll i båda enheterna i trevliga samtal med vårdnadshavare. Kul när det ger energi. Har vattnat igenom växthuset för det var rejält torrt efter dagens sol. Idag har svåger och svägerska åkt vidare, först mot Kalix för att sen åka direkt hemåt igen. 

Inga kommentarer: