tisdag 28 mars 2023

Möten


Åkte direkt till stan i morse för att inhandla fika på Hanséns bagarbod. Jag kom i håg 7 km hastighet över torget, det är otroligt långsamt. Ofta har jag ju kört 15 km över det och det är nog sakta men nu är det 7 km som gäller, det är nästa så sakta så att det inte går att hålla den hastigheten?

Möte med andra enheter och det är väldigt givande. Tyvärr har vi sjukdomar som härjar och det är tufft då det saknas vikarier. Fortsättning följer för det lär bli en tuff vecka även i fortsättningen. Lunch på Villan och det var både mysigt och trevligt att få surra en stund. Sen har jag haft samiska idag via länk från Östersund och det gick bra för den lille som var deltagaren. Dagen avslutades på en enhet i närheten där vi jobbat med nästa år.

Kom hem 16.40 efter allt jobb och mannen är på sin herrklubb idag så han kom hem just nu innan 22.00. Jag har gjort matlådor med köttfärsbiffar o sås. Har kokat potatis men inte gjort mos då jag har trötta händer som värker just nu. 

Ett av mina favorit program har börjat idag och det är Trädgårdstider. 

Inga kommentarer: