lördag 4 mars 2023

Lördag


Siri var morgonpigg även idag och kl 5.20 tyckte hon att det var dags att stiga upp. Det tyckte inte jag men hon fick mat och jag gick och lade mig. Jag hörde hur hon stökade på här hemma men hon kom och lade sig vid mina fötter efter en stund. Döm om min förvåning när jag vaknade 8.25 och katten sov. Jag väckte henne när jag vaknade! Så skönt med sovmorgon.

Jag har varit till stan med sonen och vi har ätit lunch innan jag åkte hit igen. Lite fix inför kvällen då vännerna L, A och U-K kommer hit. Det blir Bao buns och lite kladdkaka. Blir kul att träffas och surra.

Mannen har skadat axeln igår då han ramlade av skotern. Det var inget dramatiskt då han stod still men han har ont i vänster axel idag så han stod över körningen. Det är tydligen bättre väder där upp idag. Här har solen strålat och det har varit -2 grader. En riktigt härlig dag. 

Inga kommentarer: