fredag 17 mars 2023

Fredag

Jag vaknade tidigt redan vid 5.45 till en fantastisk soluppgång och -12 grader.

Så när mannen duschade så klev jag upp. Idag var jag på jobbet vid 7.00 och hann med att jobba ett tag innan jag åkte till nästa enhet för att senare åka hemåt för att arbeta hemifrån. Har hunnit med en utbildning kring minoriteter. Sen har jag och Siri även vilat en stund då skidskyttet blev inställt på grund av det väder som är i Norge just nu.

Vi har sett solen i morse, en mulnande och nu är det otroligt blåsigt ute och vi inväntar den snö som ska komma och finnas hela natten och morgondagen. 

Plankstek tillsammans med sonen och det var väldigt gott idag. Mannen har hunnit med att åka till Mogården för att leverera lite choklad till damen som är så godissugen hela tiden. 

Finland har idag fått godkännande av Turkiet att gå med i Nato. Det känns inte alls bra att vi inte är med på det tåget. Inte kul med Putin i hasorna på vårt land. 

TV kväll för oss och det är lugnt och skönt. 

Inga kommentarer: