onsdag 22 mars 2023

Afternoon Tea


Idag har jag varit på stora enheten direkt på morgonen och nu härjar sjukdom hos oss och det är svårt och tufft för många då det inte finns vikarier att tillgå. Sen till andra enheten för ett möte som inte är roligt. Lunchen blev här hemma då Siri behövde mat. Sen mot Öjebyn och Storstrand där vi ca 35 st hade avslutning på vår utbildning med en Afternoon Tea. Mycket mysigt och uppskattat. Snabbt hem igen för en rekryterings intervju via Teams. Nu har jag träffat alla som jag ska möta för intervju så får vi se vad som händer sen.

Mannen och jag har ätit palt och det blir man väldigt matt utav. Nu känner jag mig lite frusen och då är det skönt med en brasa så nu brinner det björkved och värmer så gott!

Mannen jobbar på i sitt kontor och för mig blir det ytterligare en slapparkväll med TV. Just nu snöar det ganska rejält ute och det är -4 grader, väldigt omysigt alltså!

Inga kommentarer: