lördag 11 mars 2023

Lördag


Siri var morgonpigg även idag så efter 6.00 så steg mannen upp med henne. Jag vaknade vid 7.00 så då var vi all igång. Efter frukost så gick vi in i Paradoret och fotade en del saker. Jag rensade kökslådor. Mannen lade ut saker till försäljning.

Vi har varit på husvisning idag hos L & E, där kollade vi in deras golv. Sen åkte vi till Lillbovägen och tittade hos T & B. Oj vilket vackert hus de har, helt i min smak. Otroligt smakfullt! Vi har även hämtat banankartonger i Bersika och köpt flyttkartonger på ÖB. Tänk att vi aldrig blir klara med detta packande av saker. Det känns som att vi har hållit på med detta i 2 år nu. 

Torsk med misosås blev dagens middag, förrätt av kantarelltoast, väldigt gott!

Mellofinal ikväll och vi har ju inte sett uttagningen och jag tror att man klarar sig med att endast kolla in finalen? Må bäste kvinna eller man vinna. Jag tror mycket på Loreen. Att skicka någon annan vore en skräll!

Inga kommentarer: