torsdag 23 mars 2023

Konferens


Tidigare Nolia City är numera Christinaskolan och jag har idag tillbringat min dag i ett källarutrymme utan fönster. En jobbig lokal att vistas i. När snöfallet dragit vidare så blev det idag en solig dag men av det såg jag intet. Ja när jag gick till Fiore för lunch så såg jag solen och det gör mig glad. 

Åkte förbi en butik och köpte dahliaknölar. Det är nämligen så att det är nästan ingen av mina från fjolåret har överlevt. Jag vet faktiskt inte vad jag gör för fel men något är det i alla fall. Nu är det inköpt några nya sorter och färger som jag aldrig testat innan. Jag har satsat på mindre sorter denna gång. 

Städkväll och nu är jag klar medan mannen kör snöslunga ute så att viss dela av snön försvinner. Nu ser det tyvärr ut som att det ska snöa mer under kommande dygn? 

Inga kommentarer: