fredag 10 mars 2023

Helg igen!

 


Helledig idag och det är så skönt! En tidig dag då jag vaknade av mig själv vid 6.45. Har hunnit med att tvätta sängkläder och så lite fix här hemma.

Har även hälsat på i en enhet då jag åkte mot stan. Möte med husleverantör och arkitekt via Teams. Jag åkte till mannens jobb så vi satt i ett konferensrum så det var bra att ha det hela på stor skärm. Så kul att prata med en arkitekt som vet hur man ska tänka och han kom med många bra förslag till oss. Nu inväntar vi en ritning så att vi kan söka bygglov om ett tag. Efter mötet tog vi en lunch på 2 Kök hela vår familj och det var inte det bästa jag har ätit i mitt liv. Jag undrar hur man kan välja rökt kött som en rätt på en grillbuffé.

Här hemma blev det också grillat ikväll men det var en god grillbuffé som mannen hade grillat men jag hade förberett allting. Sen blev det ett parti med Hollywood. BIT för mannen och mig innan vi nu sitter och tittar på Carina Bergfeldt. Bra att besökande där får prata till punkt!

Inga kommentarer: