torsdag 9 januari 2020

Torsdag

Började på Framnäs med konferens fram till lunch. Sen hämtade jag sonen och vi beställde mat på Bastard men det tog idag ca 30 min, inte ok när man har en tid att passa! Vi åt snabbt i vår lägga och så skjutsade jag hem honom för att åkte till sessionssalen. Där var en info om ett nytt program. Inte så matnyttigt för mig men nu är det gjort.
Efter det läser jag en bok som måste genom hjärnan inför en utbildningsperiod som vi ska genomgå.
Har även ätit årets första semla idag eller inte riktigt den första för jag åt en saffranssemla igår som en medarbetare hade med sig från julens fika. Men detta var en riktig och den var god som 17. Skulle egentligen inte behöva äta den men mitt sockerbehov just nu är omättligt. Måste bättra mig.

Jag har även något att se fram emot för denna årstid så startar en massa program deras nya säsong. Nu idag är det dags för Antikrundan och det är en gammal goding som gör mig glad. Vilka trevliga programledare och det är så folkligt. Passar många olika åldrar.

Inga kommentarer: