torsdag 30 januari 2020

Ansiktsbehandling

Idag har jag nyttjat ett av de presentkort som jag fick när jag tog min examen. Hade bokat en ansiktsbehandling på Parelle i 60 minuter. Oj så skönt eller både och. Att klämma ut all skit är inte skönt förrän efteråt när allt är gjort. Men i övrigt så är det en skön och avslappnande stund.

Sonen har fått hämtning eftersom de repar något i hans grannhus och hans bil går inte att rubba från p-platsen. Hoppas de är färdiga snart?

Mannen jobbar sent då det är torsdag, det betyder även städdag hos oss. Inte kul jag lider fortfarande av förkylningstendenser sen en vecka tillbaka.

Blir skönt med helg imorgon. Då ska jag ut med kollegor som ska fira min examen genom att bjuda på middag. 17.45 blir jag upphämtad här utanför.

Sonen tar sin examen imorgon kl 13.00 med smörgåstårta och träff med klassen. Sen går de till Pensionatet för att äta pizza på kvällen.


Inga kommentarer: