måndag 13 januari 2020

Ny vecka

Oj vad helgerna går snabbt nuförtiden. Känns inte alls som att jag varit ledig något. Blink och så är det måndag igen....
Tur att jag i alla fall trivs på mitt jobb för alternativet hade varit förskräckligt.
Har idag sparat en hel del pengar då jag bokat tid hos tandläkaren för en tand som jag bitit sönder och det är kronan som är delvis väck. Dock tyckte Lisa att jag inte behövde laga den då det är en visdomstand. Den ska dras om jag får ont i den men i dagsläget är det inte tanden som gör min värk på kinden mot örat. Skönt för ny är jag undersökt och tandsten är borttaget och jag är fit för fight igen och drygt 600 kr fattigare. Det var billigt tycker jag.
Idag har även min Yin Yoga börjat om och det är alltid skönt, denna omgång pågår under 7 veckor. Så lugnt och avslappnande för mig kropp och knopp som stressar en hel del.


Inga kommentarer: