fredag 24 januari 2020

72

Söta, snälla och omtänksamma mamma fyller idag 72 år och om en stund ska vi dit och uppvakta med lite tulpaner tillsammans med min syster.
Sonen jobbar även denna dag på sin praktikplats och nu har han varit där hela veckan. Jag håller verkligen tummarna att det kan bli något av detta?

Känner mig krasslig, halsen började att ömma igår kväll och jag sprayar och tar extra av Fit Line, dessutom fryser jag men det är ingen fara om det inte blir värre än så här. Har jobbat hemifrån under em och även hunnit med att vila lite.

Skidskytte på TV och idag gick det riktigt bra för Hanna Öberg, pallen igen. Hon är så duktig och vilken fart hon hade på skidorna idag.

Mannen lagar taco
till familjen så det blir gott med lite middag. Kul att vi fortfarande äter familjemiddagar på fredagar och så blir det På spåret i vanlig ordning. Mysigt att få umgås med de man gillar mest.

Inga kommentarer: