fredag 27 december 2019

Vardag = klämdag

Idag är jag ledig men inte mannen vilket betyder att jag kan mysa på allt det jag vill. Det kan jag annars också men det är väldigt skönt att vara själv ibland. Det enda som stör mig just nu är butiken under vars bas dukar på i läggan.

Jag tvättar och har precis manglat påslakan, shit vad vår mangel smäller och rappar efter. Har just felanmält den hos hyresvärden. Behövs en ny för den lagas ofta och det verkar inte hålla i längden.
Idag har jag bokat in lite städ, skicka blommor till en 60-åring, bio under em, middag med familjen och så På spåret i kväll, Blir nog bra. Har fortfarande lite förkylningskänningar men inget som man behöver ta det lugnt för.
Fint väder kallt och klart -10 men imorgon ska det bli milt igen. Skön vinter om ni frågar mig.


Inga kommentarer: